HER NAME IS NUR ZAHIRAH BINTI IDRIS . SEVENTEEN YEARS OLD AND SPM VICTIM . FOLLOW MINE, I'LL FOLLOW YOURS. THANKYOU :)

MERDEKA !

dear diaries,

skali bace title blog hari nie mesti org ingat aku gila tetibe ckp merdeka padahal hari merdeka dah lame lepas . haha . aku merdeka sbb trial SPM ahh . gila , mmg otak aku jadi gila sepanjang trial nie, onl pun kejap2 je sbb bila onl je ingat trial , so kena study . subjek paling buat aku jadi gila time trial nie adalah : 
ADD MATHS
CHEMISTRY
PHYSICS 
add maths hari ke 6 , aduhh , bapak susah ! paper 1 blah ah lagi , paper 2 drpd 15 soalan, aku jawab dlm 2 3 je. markahnya nati pun 2 3 jela. padan muka aku . haha . chemistry , walaupun soalan spot kua, tp ya Allah , tak boleh nak jawab merepek mcm physic. haha . semua kena fakta , tp aku merepek jugak kat experiment . haha . lantak ahh , yg penting aku buat . physic, trial kali nie kira bleh jawab ahh sebab hafal soalan spot . haha. klau tada soalan spot, mahunya aku tido mimpi markah kosong . haha .
yg paling aku suka , aku dah tahu markah BM aku tadi . Alhamdulillah syukur kat Tuhan , aku , dido, una, yana dgn mie dapat A . trima kasih ckgu bg A walaupun karangan aku merepek . haha .tp BI aku ta tahu lahh , novel bi aku jawab merapu . harap ahh teacher trima apa benda aku merapu tuh . hehe . 
btw , trial mmg pengalaman yg tak best sbb soalan semua susah . mmg tak best trial2 nie , tp bagus jugak sbb nati kalau result terok baru ahh buat kita sedar supaya belajar kan . aku harap result aku tak seteruk yg aku bayangkan dan aku menyesal sbb tak belajar serious start dari form 4 . hehe . baru skrg nak menyesal kann . dlu maen bnyk , skrg bru sedor. haha . okayyy diaries, gtg, malam nati kita sembang lg sbb nak post smething special . hehe . what is it ? just wait okay diaries . XOXO 

No comments:

Post a Comment