HER NAME IS NUR ZAHIRAH BINTI IDRIS . SEVENTEEN YEARS OLD AND SPM VICTIM . FOLLOW MINE, I'LL FOLLOW YOURS. THANKYOU :)

apa dah jadi dengan aku nie =.='

dear diaries,

aku tak tahu apa nak jadi dengan aku skrg , prestasi aku dalam study dah merosot trok sgt . btol ke kata ckgu Rozi sbb aku kuat sgt hangout . hm, ntahlahh kan . aku pun tak tahu laa apa punca nya. yg penting aku mmg makin trok skrg . otak aku nie mcm dah tak boleh trima study study nie dah . aku rase nak bebas jee. tp aku tahu apa aku buat nie takdenya jamin mase depan aku . aku nak start study tp aku tak tahu nak start dari mana . BM aku pun dah terok skrg nie , dlu ckgu paling bangga nan aku tp skrg aku kecewakan dia :( . maaf :( . mie pulak yg jadi kebanggaan dia . jealus mmg jealous tp dah salah aku jugak tak belajar btol btol sape suruh . padan muka aku . okaylah , start dari skrg aku nak tanam azam tok belajar sungguh2 walaupun aku tahu dah terlambat tp aku cube tok berjaya kan . gtg diaries, XOXO 

No comments:

Post a Comment